fbpx II Spotkanie Ewaluacyjne projektu „W trosce o jakość w ilości – program interdyscyplinarnego wspierania studenta filologii obcej w oparciu o metodę tutoringu akademickiego (IQ)” | Wydział Filologiczny

Jesteś tutaj

II Spotkanie Ewaluacyjne projektu „W trosce o jakość w ilości – program interdyscyplinarnego wspierania studenta filologii obcej w oparciu o metodę tutoringu akademickiego (IQ)”

II Spotkanie Ewaluacyjne projektu „W trosce o jakość w ilości – program interdyscyplinarnego wspierania studenta filologii obcej w oparciu o metodę tutoringu akademickiego (IQ)”

„W trosce o jakość w ilości – program interdyscyplinarnego wspierania studenta filologii obcej w oparciu o metodę tutoringu akad

II Spotkanie Ewaluacyjne w ramach projektu

„W trosce o jakość w ilości – program interdyscyplinarnego wspierania studenta filologii obcej

w oparciu o metodę tutoringu akademickiego w Uniwersytecie Gdańskim (IQ)”

24 czerwca 2015 o godzinie 15.00 do auli 1.43 na Wydziale Filologicznym UG.

Zapraszamy studentów - uczestników projektu, a także tych spoza projektu! 

Zespół Projektu Tutorskiego "IQ" realizowanego na Wydziale Filologicznym w ramach Pracowni Badań nad Zmianą w Edukacji Akademickiej serdecznie zaprasza na drugie spotkanie ewaluacyjne z udziałem Tutorów, Studentów objętych w minionym roku akademickim tutoringiem indywidualnym, Gości z Wydziału Oceanografii i Geografii, a także z Wydziału Nauk Społecznych. Przybycie na spotkanie potwierdziły również Opiekun Projektu z ramienia Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji oraz Pani Dyrektor tejże Fundacji. Spotkanie będzie silnym forum dyskusji nad wartością spersonalizowanej relacji Uczeń-Mistrz w kontekście humanistycznego kształcenia uniwersyteckiego, jakiego doświadczają nauczyciele i studenci naszej uczelni. Zapraszamy do udziału w tej inspirującej  wymianie myśli i obserwacji!

„W trosce o jakość w ilości – program interdyscyplinarnego wspierania studenta filologii obcej w oparciu o metodę tutoringu akademickiego w Uniwersytecie Gdańskim (IQ)”

Istnieje możliwość przygotowania wspólnie z grupą podopiecznych krótkiej prezentacji lub opowieści o tym, co udało się Wam osiągnąć w minionym roku akademickim.

 

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Anna Malcer-Zakrzacka
Treść wprowadzona przez: Anna Malcer-Zakrzacka
Ostatnia modyfikacja: 
środa, 17 czerwca 2015 roku, 12:05